Seo analýza zdarma

Seo analýza zdarma .. téměř

logo

SEO analýza zdarma - online kontrola, pozice, chyby atd.

1 .. test, kontrola, chyby .. 08-2018

Seo analýza zdarma - cíl a proces testování

Cíl analýzy

Dobrý analytický proces by měl obsahovat řadu na sebe navazujících kroků, jejichž cílem je odhalit slabá místa testovaných webových stránek a tím "příležitosti" ke zlepšení. Je úplně jedno, zda analýzu nazveme analýzou, kontrolou, testem, odhalením chyb nebo nalezením příležitostí ke zlepšení - cíl zůstává stále stejný: odhalit a identifikovat místa, která je možné změnit / upravit tak, aby webovky získaly lepší vlastnosti | hodnocení a tím i šanci na lepší pozice ve výsledcích vyhledávání alespoň na těch nejdůležitějších vyhledávačích (Google, Seznam, Bing, Yahoo, Ask, Zapmeta apod. Výběr je důležitý, protože vyhledávačů jsou desítky, možná stovky. Jejich význam neustále stoupá, protože nadpoloviční návštěvnost z mobilních zařízení příchází z vyhledávačů výrobců zařízení nebo alespoň jimi předinstalovaných favoritů, se kterými firmy uzavřely smlouvy o podílu na výnosech z uživateli proklikaných reklam. A že nejde o malé peníze, se dočtete na každé lepší stránce zabývající se internetovým marketingem)

  • test
  • nastavení cíle
  • plán postupu
  • výsledný proces
  • výstupy
  • kontrola výsledků
  • analýza

Proces SEO

Optimalizace webu, resp. webových stránek, je proces. "Proces" je "terminus technicus" pro řadu na sebe navazujících kroků, v níž na pořadí ZÁLEŽÍ. Má začátek a konec a přesně definovaný cíl a ještě řadu dalších atributů, které si každý může dohledat sám. Pro snadnější a rychlejší představu si můžeme jako příklad vzít houskové knedlíky a proces jejich přípravy k obědu.

Zkuste jeden z kroků vynechat nebo přehodit jejich pořadí .. a pak dejte vědět, jak oběd "šmakoval". Uvedený příklad pro získání představy o tom, kdy PROCES procesem JE, a kdy určitě NENÍ, úplně stačí.

Plán postupu

Plán postupu vychází z cílů. Bude vypadat jinak v případě, že si chcete otestovat jen validitu a úplně jinak, pokud cílem bude snížení bounce rate nebo zvýšení konverzního poměru cílové landing page.

Příprava

Výběr testovacího nástroje, resp. testovacích nástrojů, příprava dokumentu pro výsledky testů

Vlastní testování

Spuštění testu / analýzy a záznam výsledků, shromáždění a setřídění výsledků, příprava závěrů testování

Výsledky testování a jejich analýza

Analýza závěrů testování, porovnání výsledků testu z různých nástrojů, formulace závěrů

Plán postupu odstranění nedostatků

Setřídění výsledků, resp. závěrů testů podle priorit a příprava plánu postupu

Realizace plánu

Opravy, resp. odstranění nedostatků odhalených pomocí testů

Kontrola výsledků - změny v pozicích

Kontrola výsledků realizace změn a odstranění nedostatků, respektive způsobu a formy, jakým se promítly do pozic ve vyhledávačích, například pomocí dalšího testování

Opětovné testování

Pravidelné testování pozic a hledání možností pro další zlepšení. Na výsledky navazují subprocesy "Výsledky testování" a "Plán postupu"

... a tak pořád dokola ...

OPTIMALIZACE je kontinuální proces, který nikdy nekončí už jen proto, že je jen málo majitelů konkurenčních webových stránek, kteří by nechtěli obsadit Vaše pozice ve vyhledávačích. Ať už si vědí rady nebo ne, neustále provádějí změny, které se (občas) projevují ve zmatku / změnách na předních pozicích. Obsadit požadované první místo ve výsledcích vyhledávání a udržet ho po řadu let je opravdu řehole a dřina.